Hoeveel schijf ruimte gebruikte compaq met windows 7 en alles toepassingen doe bij compaq zit?

Ik wil een ssd (solid state drive) aanschaffen maar weet niet hoeveel mijn compaq laptop aan schijf ruimte gebruikt, maar als ik een ssd aanschaf loop ik wel namelijk de kans dat als ik windows 7 op de ssd installeert dat ik te weinig schijfruimte heb. Want ik krijg als ik mijn laptop opnieuw installeer ook alle compaq toepassingen de bij en ik weet dat windows 7 alleen niet zoveel schijf ruimte is, maar de toepassingen die ik erbij krijg wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

met 40 gb kom je flink eind