Kan ik een modem aansluiten op een tv kabel?

hallo,

Onze huis heeft 3 verdiepingen. Boven kan ik tv kijken, omdat er een tv kabel van onder tijdens de bouw is aangelegd. Kan ik een tv kabel aansluiten op de modem zodat ik boven de modem kan neer plaatsen, of moet het per se in de meterkast? (huidige modem aangesloten in de meterkast)

Toegevoegd na 50 seconden:
Doordat de modem onder staat, heb ik boven slecht/geen verbinding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hangt af van je provider. Als het een kabelexploitant is (UPC/Ziggo) kan je het modem via die coax (tv) kabel verplaatsen. Als het via de teleoon gaat, dan NIET.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, Zelf snap ik hier nog niet veel van, maar ik heb nu tv van ziggo. de tv kabel in mijn kamer, komt van de meterkast. Dus als ik nu internet van ziggo aansluit op de tv kabel in mijn kamer, dan heb ik dus internet op de derde verdieping?