Hoe maak ik zo'n mooi randje om mijn bewerkte foto's in Paint?

Ik ben bezig met Paint. Ik heb een aantal foto's en daar knip ik de achtergrond van af om dus een witte achtergrond te krijgen.
Alleen is het niet strak geknipt.
Ik vroeg me daarom ook af hoe je zo'n mooi randje om je bewerkte foto kan krijgen.

Zo een als dit. Kan dit bij Paint? Of moet ik dan een ander programma downloaden? Zo ja, welke?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

ga naar beeld en dan klik je linialen aan en tekenen maar

Toegevoegd na 3 minuten:
srry klopt niet
maar deze klopt wel

in het midden staan pictogrammen klik op de links bovenste en dan op de kleur en lijndikte die je wil
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In paint is dit vrij lastig. Je kan de rectangle tool gebruiken maar dan moet je hem er zelf netjes omheen zetten. Wat je ook kan doen is een nieuw paint bestand maken en helemaal blauw kleuren. Daar plak je de foto op. Daarna pas je het formaat van de canvas(teken gedeelte) naar het formaat zodat het lijkt alsof je een randje hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe niet moeilijk en download GIMP.
Het ziet er een stuk ingewikkelder uit, maar zoek gewoon een paar tutorials op youtube op en het ziet er 10000x beter uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe niet moeilijk? Nee, jou antwoord is simpel.