Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn ipod update naar 5.1.1 heb nu 5.1 maar wil hem gaan jailbreaken als pod2g hem vrij geeft maar kan ik hem wel jailbreaken met 5.1.1?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dit kan. Ios 5.1.1 is bijna hetzelfde dan 5.1 dus kan op dezelfde manier worden gejailbreakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik snap niet heel erg wat je bedoelt, maar er is voor 5.1.1 een jailbreak beschikbaar, dit is wel een tethered jailbreak (dit betekent dat hij gereboot moet worden met de computer als je de iPod opnieuw aanzet.
Voor de versie 5.1 is er nu een semi-untethered jailbreak, dit betekent dat de iPod wel aan zonder behulp van de computer. Nadeel is dan echter wel dat jailbreak-apps & iBooks niet werken.

Dus Ja, je kan je iPod jailbreaken met 5.1.1

Toegevoegd na 3 minuten:
UPDATE: Ik weet niet of Pod2g een jailbreak heeft voor 5.1.1, ik heb zelf mijn iPod gejailbreakt met sn0wbreeze, dus sommige hebben wel een 5.1.1 jailbreak, en sommige niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding