Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag van huis uit werken vanwege problemen met rug waar vind ik een betrouwbare en goede werkgever?

Ik zou graag vanuit huis willen werken met behulp van computer of zonder computer iets anders mag ook als men mij dan een machine uit leent b.v. voor werkzaamheden. Heb vroeger wel wat met leer gedaan dus dat zou b.v. kunnen. Wie weet iets wat betrouwbaar is en redelijk betaald?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
626
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt vertaalwerk gaan doen, teksten schrijven, telefonische dienstverlening, etc, etc. Als je zelf al over een pc beschikt wordt het alleen maar makkelijker. Stuur anders je cv eens in de PM

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga werken als enqueteur vanuit huis voor TNS Nipo: ik heb het een aantal jaar geleden ook gedaan. Je moet ongeveer 3 uur achter elkaar beschikbaar zijn, kan in de ochtend/middag/avond.

http://www.tns-nipo.com/snelzoeker/werken-bij-tns-nipo/werken-bij/functies/enqueteur/

Het meeste thuiswerk is onbetrouwbaar, google altijd op de naam van dat thuiswerk en betaal NOOIT om werk te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net nog even gekeken op een andere site gametester en daar betaal je 50 euro voor wat algemeen advies en een paar zogenaamde vacatures vandaar nooit betalen voor thuiswerk is een goede tip en het Nipo lijkt mij betrouwbaar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding