Ik heb ineens heel kleine lettertjes. Ik weet niet meer hoe ik dit moet veranderen. Wie helpt?

Ik heb Windows Vista.
Bedankt voor uw reacties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Met de Ctrl-toets en de + maak je de letters groter, met Ctrl & - kleiner, en met Ctrl & het cijfer nul zet je alle tekst op de oorspronkelijke grootte.
Amadea
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ctrl met muiswieltje hoog of laag mag ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt allebei.
Waar zijn die kleine lettertjes? Alleen op internetpagina's of ook op het bureaublad zelf? Als het alleen op de internetpagina's is moet je even de instellingen veranderen. Waarschijnlijk onder het kopje 'zoom' terug zetten op 100%
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.