Hallo, Als ik iets aan het tikken ben en moet naar de volgende regel, begint die regel altijd met een hoofdletter. Hoe kan ik dit wijzigen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je met een zin verder wilt gaan in een volgende regel kun je gewoon door blijven typen, dan komt er geen hoofdletter, dat gebeurt wèl als je op enter drukt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word

Klik op de Microsoft Office-knop en klik vervolgens op Opties voor Word.
Klik op Controle.
Klik op AutoCorrectie-opties.
Schakel op het tabblad AutoCorrectie een van de volgende selectievakjes in of uit:
TWee beginhoofdletters corrigeren
Zinnen met hoofdletter beginnen
Namen van dagen met hoofdletter
Onbedoeld gebruik van cAPS LOCK corrigeren
Tabelcellen met hoofdletter beginnen

Toegevoegd na 3 uur:
als dat niet werkt, zou je dit ook nog kunnen proberen:

Selecteer in het Office-lint het tabblad »Bestand« en klik op »Opties«. Nu wordt het venster »Opties voor Word« geopend. Klik in het linker menu op »Controle« en daarna in het rechterdeel op »AutoCorrectie-opties…«. In het nu verschenen venster haal je het vinkje weg bij »Zinnen met hoofdletter beginnen«.