downgrade kan mis gaan maar je kan altijd nog herstellen via itunes je gaat downgrade van 5.1 naar 5.0.1 neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor schadelijk is het niet, je kan alleen enkele nieuwe functies of aanpassingen mislopen.

Wil je achteraf toch terug naar de nieuwste versie dan kun je altijd je iPod updaten of herstellen in iTunes, dan wordt automatisch de nieuwste versie gedownload en geinstalleerd.