Hoe krijg in een persoonlijk E-mail adres? Dus bijvoorbeeld: naam@naam.nl of info@naam.nl

Hoe krijg in een persoonlijk E-mail adres? Dus bijvoorbeeld: naam@naam.nl of info@naam.nl. Ik wil voor mezelf een eigen e-mail maken maar hoe kan dat? dus bijvoorbeeld jeff@fraanje.nl of info@jefffraanje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Amadea
11 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/mailadres-voornaam-achternaam.177291

Antwoorden (2)

Door een domein aan te maken ./ vragen met je eigen naam. Dus www.jeffraanje.nl of www. fraanje.nl
Daar hangen dan altijd een paar emailadressen aan die je kunt aanmaken, en vaak ook een info@

Aan het hebben van een eigen domein zijn wel kosten verbonden, maar die hoeven niet per se de pan uit te rijzen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe maak ik die dan? en waar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door er een te kiezen en te laten registreren.
Over deze ben ik zelf wel tevreden
http://www.hostnet.nl/domeinnaam-registreren
Let wel ; als je hem wilt gebruiken, moet hij natuurlijk ook nog gehost worden. Kies gewoon de goedkoopste host, tenzij je grote plannen hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik hoef niet gelijk een site erbij. Of moet dat echt Per se?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat hoeft niet. Maar je domein moet wel ergens gehost worden. Dat mag echter gewoon een gratis of praktisch gratis host zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het bedrijf waar je het domein registreert, kun je vrijwel ook altijd het domein hosten. En anders zijn er wel anderen die het gratis doen. Overigens kun je willekeurig welk adres aanmaken op je eigen domein en is het dus niet zo dat er "altijd een paar emailadressen aan" hangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het staat er een beetje ongelukkig, maar wat ik bedoel is dat je bij een eigen domein altijd een x aantal emailadressen mag aanmaken. Maar niet altijd onbeperkt. Soms 5, soms 10, soms wel 100, afhankelijk van de voorwaarden van onder andere je host.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een verschil tussen mailboxen en emailadressen (een emailadres is een verwijzing naar een mailbox). Emailadressen kun je meestal onbeperkt aanmaken. Mailboxen inderdaad maar beperkt.
Bij QDC kunnen ze dit voor je regelen. Kost 10 euro per jaar.