Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de alle internetgeschiedenis in een keer terug bekijken zonder de hele tijd naar vroeger of later te gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In de meeste browsers kun je op Control-H drukken (de H van Historiek). Je krijgt dan een lijst met je Internetgeschiedenis te zien.

In veel browsers kun je daarnaast op het pijltje-naar-links klikken waarmee je normaal gesproken één pagina terug gaat. Als je gewoon klikt op dat pijltje ga je één pagina terug, maar als je op het pijltje klikt en de linker muisknop ingedrukt houdt, verschijnt er een lijst met daarin de vorige pagina, de voor-vorige pagina, de voor-voor-vorige pagina, enzovoort. Op die manier kun je in één keer meerdere pagina's teruggaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
 
In plaats van Control-H kun je ook Control-Shift-H proberen. Of dat wel of geen verschil maakt, hangt af van de browser die je gebruikt.
 

Toegevoegd na 3 minuten:
 
Nog een mogelijkheid, maar ook deze is afhankelijk van de browser die je gebruikt:

Soms heb je bovenin de browser een menu. Als je dat niet hebt, zou dat menu wel eens kunnen verschijnen wanneer je de Alt-toets indrukt.

Als (als...) dat menu bij jouw browser aanwezig is, vind je daarin ook vaak iets dat History of Geschiedenis heet, of iets dat erop lijkt.
 
(Lees meer...)
Cryofiel
11 jaar geleden
Dat hangt van twee dingen af.
1. De browser, zoals de vorige antwoordgever al zei
2. Het besturingssysteem.

Bij mij is kun je de hele geschiedenis bekijken (vanaf het moment dat je deze het laatst opgeschoond hebt) met Alt+Cmd+2 [Drie totsen tegelijk]

Ik werk hier en nu met Safari onder OSX.

Toegevoegd na 1 minuut:
'totsen' moet natuurlijk 'toetsen' zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding