hoi na het downloaden van een spel alleen nog maar strepen op het scherm Qware Tablet Zwart 7 Inch Pro3. wat nu? nog geen week oud........

hoi het scherm geeft allerlei kleuren maar je kunt niks meer zien. is deze tablet te resetten? anders morgen er maar mee terug.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zo laten staan en wachten tot de accu leeg is. Dan kijken of hij het opnieuw doet. Anders mee terug gaan inderdaad...