is er al wat meer bekend wanneer de untethered voor ios 5.1 komt want ik heb gelezen dat ze mis willen wachten tot ios 6.0 maar wat is het nou?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Pod2g: ‘Untethered jailbreak iOS 5.1 geslaagd’ (jailbreak)

iOS 5.1 Jailbreaker @pod2g is er in geslaagd om een untethered jailbreak voor iOS 5.1 uit te voeren. Dit heeft hij laten weten via Twitter. Op het moment zou in ieder geval zijn iPhone 4 een untethered jailbreak van iOS 5.1 kunnen gebruiken. Wat dit betekent voor de uitgave van de jailbreak is nog niet duidelijk: Hoewel pod2g in de hack is geslaagd, kan het nog even duren voordat er een tool beschikbaar wordt gesteld.

Lees verder op:

http://www.iphoneclub.nl/181707/pod2g-untethered-jailbreak-ios-5-1-geslaagd-jailbreak/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wachten op ios 6 zal niet gebeuren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een hacker heeft dat overwogen omdat die zijn exploits wou bewaren.