dat gaat niet lukken omdat er rechten op zitten van de UEFA. Tenzij je met schotel etc gaat werken. Het lijkt er overigens op dat de wereld van tv gaat veranderen doordat ook Google etc tv gaat aanbieden over niet al te lange tijd. Daar heb je nu natuurlijk niets aan maar ook bedoeld als 'weetje'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, meestal kun je via internet het EK volgen. Maar ik denk dat in Frankrijk het EK ook wel gewoon op TV is te zien..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We hebben geen in het huisje waar we zitten.
Ik denk dat je het in een cafe ook kunt bekijken of gwn via wifi opzoeken bij google