Hoe kan ik afschrijvingen van het ING netjes doormailen zodat niet alles door elkaar staat?

Met downloaden lukt het niet om alles overzichtelijk te krijgen of ik moet het zelf aanpassen en ik denk niet dat dat de bedoeling is. Kost bovendien te veel tijd als het makkelijker kan. Ik heb het al eens gedaan zonder eerst te downloaden maar weet niet meer hoe :(

Ik kan het vreemd genoeg ook niet vinden bij de veelgestelde vragen vn het ING

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je bij downloaden alles in 1 cel per rij krijgt, kan je kolom A selecteren en dan "gegevens naar kolommen" kiezen. Dan wijst het zich vanzelf.
Bij mij gaat dat goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thnx voor je reactie. Ik weet dat het eenvoudiger moet kunnen maar dit begrijp ik toch niet helemaal. De ING heeft geen Excel indeling, hoe kan ik dan toch bv cel A selecteren en vervolgens een hele kolom of rij downloaden? De bedoeling was een hele rits van datum naar datum over te mailen. Misschien wat omslachtig maar ik heb het inmiddels opgelost met een screenshot. Alhoewel het zo is gelukt wil ik toch wel graag meer mogelijkheden horen.
Een van de download types is een csv (Comma Separated Values/Komma gescheiden waardes) file. Die kun je inlezen in Excel. Dan heb je je kolommen. Als het niet goed wordt ingelezen kun je Libreoffice downloaden en daarmee de file inlezen. Ik doe dat omdat mijn excel 2003 moeite heeft met de csv file van de ING.
Je kun heel makkelijk dan alle velden selecteren en dan opgeven hoe er gesorteerd moet worden.
Ook kun je de in Libreoffice ingelezen file als excel file opslaan als je meer vertrouwd ben met excel.