MacBook Pro gebruiken als "beeldscherm" voor Windows PC? Is dit mogelijk?

Zoals ik al zei in de vraag: Is het mogelijk om je MacBook Pro als "beeldscherm" te gebruiken en daar je windows PC op aan te sluiten zodat je het scherm van de Mac kan gebruiken en daarop je windows PC kan gebruiken? Heb je hier software voor nodig of is dit simpelweg niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

nee dit is niet mogelijk omdat je dan een ingang zou moeten hebben de meeste laptops hebben alleen een uitgang zo ook de macbook vraag me zelf af of die uberhaupt een uitgang hebben ?
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rechtstreeks aansluiten zal niet gaan, maar met een programma als TightVNC kun je via een netwerk een andere computer gebruiken (Mac of pc).