Hoe Synchroniseer je Gmail met Windows Live Mail?

Ik heb sinds kort een Gmail account aan gemaakt, nou wil ik deze synchroniseren met mijn Windows live mail, maar dit lukt mij niet omdat ik de serveraderessen en de poorten moet weten, nou heb ik echter al Gmail geraad pleegt, maar daar staat het niet. weet iemand hoe het wel moet, het gaat om een e-mailadres: marcel@naambedrijf.nl

Plz help me!? Het lukt me niet.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

ga naar hulpmiddelen ( bovenaan ) ,E mailaccounts en voeg daar uw ander emailadres in
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar? bij google of bij live mail?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij gmail zelf ! eens gmail gedownload en geopend ,ga dan naar linksboven ( hulpmiddelen )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi gast ... is fout van mij hoor ! ikzelf heb ook gmail en incredimail ! de instelling die ik zei past bij incredimail hoor.Daar kan je meerdere emailadressen toevoegen op die manier . bij gmail zelf vindt ik het ook niet
Oke...ik snap je probleem niet helemaal denk ik, maar misschien ook wel.

Wat jij wilt is dit?

Je hebt 2 mail adressen namelijk:

1. marcel@naambedrijf.nl
2. marcel @gmail.com

Nu wil jij dat alle mail die binnenkomt op: marcel@naambedrijf.nl ontvangen in je gmail account.

En dit wil je weer binnenhalen via het programma Windows live mail?

Als dat je probleem is zou je het volgende kunnen proberen. Dat is de eerste link, je account: marcel@naambedrijf.nl koppelen aan je gmail account.

Daarna WLM instellen op je gmail account, link 2.

Volgens mij moet je nog wel ff bij je gmail account inloggen op de webserver en bij instellingen je POP3 en Imap inschakelen, maar dat weet ik niet zeker meer, het is lang geleden dat ik dat gedaan heb.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik had altijd een hotmail account, dus ik bekeek mijn hotmail op Windows Live Mail, nu heb ik een eigen website met E-mail aders, en nu wil ik dus dat marcel@naambedrijf.nl bij mijn Windows live mail kunnen bekijken, ik wil hem NIET vervangen, en ook niet in plaats van, of die @naambedrijf.nl binnenkrijgen bij hotmail.