Waarom knippert mijn computerscherm?

Als ik mijn computer (hp pavilion g serie) normaal aan zet dan knippert het scherm de heletijd maar als ik veilig modus aan zet dan is er niks aan de hand wat is er aan de hand?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan is er toch iets met je driver aan de hand ? Want als je in veilige modus wel draait?, deze zet de videodriver altijd op de laagste mogelijk resolutie Dus, of je hebt de resolutie te hoog staan voor het beeldscherm dat je gebruikt. kijk dus even wat de hoogste stand is die je monitor aankan , (dat doe je dus op het monitor menu ) en pas dat eventueel aan door je resolutie te verlagen via beeldscherm instellingen Of je moet je driver upgraden kijk eens bij windows update optionele downloads ? of via apparatenbeheer even rechtklikken op je video card en zoeken naar driver (online) lukt dat niet dan zou je hem ook kunnen verwijderen en daarna de pc opnieuw opstarten dan zoekt hij vanzelf de best werkzame driver/resolutie voor je op. in het geval dat je zeg maar net deze video card er in hebt gezet. kijk dan ook even of er voor die videocard een extra voeding plugje is en of er een stekkertje voeding van je pc dit aanbiedt ? of dat deze wellicht in de doos zit met verloopstukje tenslotte zou je voeding te zwak daarvoor kunnen zijn ? dan moet je dus ook een betere voeding kopen

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100