Hoe kan ik eerdere afleveringen van Storage Wars terugkijken?

Via Veronica gemist kan alleen maar aflevering 18/19 en 20/21

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het inderdaad lastig te vinden... Maar ze hebben zo te zien niet meer dan 2episodes vrij gegeven. Je kunt nog proberen bij history Channel (rond kanaal 65"dicht bij discovery Channel HD/showcare ) om on demand te gaan, Wat ik wel kan aanraden is op history Channel ergens 1 aflevering van storage wars te zoeken en vervolgens op record drukken en dan alle afleveringen opnemen... Zo kun je met Nederlandse ondertiteling Alle afleveringen bekijken (na een tijdje ,het programma neemt niet dezelfde aflevering twee keer op maar verzameld ze allemaal bijenkast wanner ze uitgezonden worden. Omdat storage wars vrij nieuw is hebben ze waarschijnlijk nog niet veel episodes vrij gegeven om op internet te bekijken... Anders zo niemand meer op tv kijken. Ze doen dat wel eens vaker met series :( Hoop dat u in iedergeval IETS hier aan hebt. (sorry voor soms wat rare woorden"hoofdletters enzo" iPad zit me constant verbeteringen aan te bevelen zonder dat ik dat wil. :( )

Op de site www.tvblik.nl/storage-wars kan je ze volgens mij bijna allemaal terugkijken.

Bronnen:
http://tvblik.nl/storage-wars

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100