Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wilde al mij films op een harde schijf zetten. alle avi bestanden deed hij gewoon maar bij de mtv zij hij dat de film te groot is. wie kan helpen?

op de harde schijf zit wel genoeg ruimte.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik zou ze even converteren met (gratis):

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is je externe harde schijf geformatteerd in FAT32. Dit bestandssysteem kan alleen bestanden tot 4gb aan.
De oplossing is dan om de schijf opnieuw te formatteren in het NTFS bestandssysteem. (let op: hiermee verlies je alle bestanden die er al op staan).
Zie de bijgevoegde link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je harde schijf converteren van FAT32 naar NTFS.

Dit kan zonder de schijf te formatteren, met behoud van data, maar er word aangeraden eerst een backup te maken.

- sluit je harde schijf aan op je pc en onthoud welke letter hij heeft (vaak is het schijf F)
- open het command prompt (start -> uitvoeren -> 'cmd' typen
- typ in: 'convert F: /fs:ntfs' en druk op enter (als F je schijfletter is)
- er word om een bevestiging gevraagd of je de schijf echt wilt omzetten, typ 'y' en enter

Nu moet je een tijdje wachten, er komt vanzelf een melding als het converteren klaar is. Bij mijn 1 TB schijf duurde het ongeveer een kwartiertje.
(Lees meer...)
Kimath
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding