Hoe zoek je bestanden op een externe schijf?

Ik klikte de Start knop aan, en dan krijg je direct een zoekvak te zien, en klik dan als zoekterm in “IMG” om alle afbeeldingen op te zoeken. Echter krijg ik nul zoekresultaten.

11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

met windows 7(en vista?) is het zo dat je naar mijn computer gaat > dubbel klik externe schijf > rechtboven zoekvlak.

Bij windows XP kan je ook de zoekoptie gebruiken maar dat spreekt allemaal voor zichzelf. (dmv instructies en opties)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet intypen *.IMG

Een bestandsnaam bestaat uit 2 gedeeltes, de naam, en het type bestand, gescheiden door een punt. Als je nu wilt zooeken naar alle img bestanden dan doe je dus bovengenoemd zoekargument. Wil je bijv. Alle img bestanden die beginnen met een a, dan moet je intypen a*.IMG .

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je nog meer combinaties wilt weten kijk dan hier

Toegevoegd na 1 uur:
Na lezen van mer tomaat , wordt de zoekstring IMG*.*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoeken op *.jpg *.bmp of *.png niet op *.img dat zijn veelal schijf images net als .ISO

Toegevoegd na 1 minuut:
Of je moet bedoelen dat je een fotocamera hebt die IMGxxxx.jpg bestanden maakt