hoe kan ik inlog- en registratie.php in mijn eigen website zetten?

ik heb de codes en registratie, inlog en etc. php files, maar heb ook database gemaakt, tot zover is gelukt maar hoe kan ik het in mijn eigen website zetten en hoe kan ik dat php files in database toevoegen van mysql.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om te beginnen moet je een server hebben die php en mysql ondersteunt. Dat kan een extern hosting bedrijf zijn, maar je kunt ook zelf een lamp of wamp opzetten en de juiste poort (80) in je router openzetten.
Als je toegang tot de juiste server hebt is het een kwestie van de hele handel eropzetten en klaar is kees.
(de database kopieren kun je vanaf de commandline met sqldump en mysql, of via de webinterface myphpadmin)