Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een nieuwe download map?

ik heb in windows 7 mijn download map verwijdert. hoe maak ik een nieuwe map waar ook de downloads automatisch inkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met systeemherstel. Moet je wel ongeveer weten wanneer je die downloadmap nog wel had.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is heel handig. je gaat naar mijn documenten, ergens in het scherm klik je op rechter muisknop en selecteer je nieuwe map maken. je noemt de map downloads en vervolgens download je iets en klik je op bladeren en zoek je de map en selecteer je die. dan gaat het automatisch naar de map.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt ervan af wat je wil. Je kunt op iedere plek een map maken door rechtermuisknop , nieuw, nieuwe map.

Daarna kan het lastiger worden, dit hangt van je wensen af. Alle grote browsers hebben een optie om een standaard download map in te stellen. Stel deze in naar de nieuwe map, of een map naar keuze.
Google kan je verder helpen om uit te zoeken hoe dat in zijn werk gaat bij verschillende browser ;)

Deze optie zit ook in vrijwel alle downloadprogramma's. uTorrent, shareaza, ares, noem ze maar op!

Veel succes! Je zult iets specifieker moeten zijn in de keuze van programma's om een beter antwoord te krijgen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding