ik gebruik nooit meer mijn hoofd emailadres,maar waar blijft nu de mail?

ik heb een ander email adres aangemaakt maar sommige vergeten het nieuwe door te geven.
waar blijft de email die naar het oude emailadres wordt gestuurd?

Het beste antwoord

Deze blijven gewoon staan op de oude mailserver.
En blijven ook gewoon bereikbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt die oude adres ook gewoon koppelen aan je emailprogramma zodat deze nog gewoon opgehaald/gelezen kunnen worden.

Toegevoegd na 5 uur:
Een korte uitbreiding tbv de vervolgvraag;

Hoe koppel je een pop account aan je Gmail account;

Open je Gmailaccount

Ergens rechts zie je iets van "instellingen".
Selecteer deze.

Ga hier ook weer naar "instellingen".

Dan nu naar "Accounts en Import"

Dan zie je in het midden ergens iets staan van
"je eigen pop3 mailaccount toevoegen"

Dan krijg je een menu te zien waarin je de gegevens van je oude email account kan invoeren.

Als je deze wizard goed doorlopend hebt, dan kan je nu bij je oude mail komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die blijft staan op de mailserver, totdat je mailbox vol is. Daarna komt de mail niet meer aan en word er een foutmelding teruggestuurd naar de afzender.
bamibal