gister heb ik een nieuwen os op mijn computer geinstalleerd, hoe krijg ik nu mijn outlook mail terug?

alles netjes gebackupped maar het postvak 1 van outlook ben ik kwijt. ik heb nog wel de oude windows map (windows.old)

alvast bedankt

Toegevoegd na 31 seconden:
nieuwen moet natuurlijk nieuwe zijn...

Toegevoegd na 1 minuut:
en postvak 1 moet postvak IN zijn. pfff wat is het nog vroeg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je alles gebackupped hebt moet er ergens een file met de extensie .pst staan. Dat is je email. Die moet je dan gewoon importeren in outlook en alles wordt netjes teruggezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De PST staat staandaard in onderstaande map:

Windows Vista of Windows 7:

schijf station: users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Windows XP en Windows 2000:
schijf: \Documents en Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het postvak van outlook past iet in outlook express en mogelijk ook niet in live mail.