Hoe kan ik scrollen blokkeren?

Als ik bijvoorbeeld een spel speel en op de onderste pijltoets klik dan gaat die website naar beneden? Hoe kan ik scrollen blokkeren? Scroll lock werkt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zorgen dat, als je eenmaal je spel aan het doen bent, je muis Zo ver mogelijk uit de buurt van je handen is. In geval van een laptop kan je deze ook uitschakelen. Een scrollock zal niet werken.

Het hele idee is dat je muis niet naast het game-venster klikt.