welke printer, 'beste deal', merk en type, is beste in zijn soort; wifi; mooie kleuren, dpi, printsnelheid..ook zoek ik er een die niet teveel lawaai?

welk merk is goedkoper in navullen? per kleur of gewoon de ouderwetse manier zwart en kleurvulling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat wil je printen, tekst of foto's? Welk formaat papier? Hoeveel print je op jaarbasis? Inkjet of laserprinter? Thuisgebruik of voor een bedrijf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hi ritsuka@ ik print het meeste tekst, soms een afbeeling, scan docu's, ik print niet veel, gewoon voor thuisgebruik,
laserprinter is me te duur////
welke van brother of epson merken is het zuinigst?
en welke mooiste resultaat, van een zelfde prijsklasse uitgaand natuurlijk.......
Ritsuka
11 jaar geleden
Zoek eens op de sites van computer idee en computertotaal, die deden laatst printer reviews
Pieter2011
11 jaar geleden
Hier kun je precies je wensen invullen en zien welke als beste en goedkoopste uit de bus komt:
http://www.printer.com/

Antwoorden (1)

Wat is je budget dan? Want laser printers zijn tegenwoordig zo duur echt niet meer en zeker een aanrader voor als je weinig print.

De betere staan meestal vanzelf bovenaan op populariteit gerangschikt.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/57/printers-en-scanners.html