Hoe mail adressen automatisch toevoegen aan contactpersonen in hotmail?

Ik heb een hotmail account met daarin +/- 700 mailtjes van verschillende mensen. Nu wil ik graag de mail adressen van deze mensen toevoegen aan mijn contactpersonen lijst.
Het is natuurlijk mogelijk om elk mailtje apart te openen en ze dan toe te voegen door op de knop te drukken, maar mij lijkt dat het makkelijker moet kunnen.

Mijn vraag is dus:
Is het mogelijk om van ontvangen of verzonden mailtjes alle mail adressen te exporteren of in 1 keer toe te voegen aan de contactpersonen lijst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Laat ik er even van uitgaan dan het geen 700 emailadressen zijn, maar 700 mailtjes
waarvan vast meerdere van dezelfde persoon(en) ?

je kan mailtjes gaan sorteren op 1 email adres
en bij elkaar zoeken. gewoon via de zoek in mail

daarna dat emailadres toevoegen aan je adresboek zoals je dat met 1 adres zou doen.
Daarna alle mailtjes van die persoon, naar de prullenbak
(om het overzichtelijk te maken)
daarna een volgende zoek actie

gewoon de stappen herhalen tot alle mailtjes op zijn
daarna zou je eventueel de echt belangrijkste mailtjes of zelf allemaal weer kunnen terug zetten.

succes
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn inderdaad 700 mailtjes waarvan inderdaad meerdere van dezelfde ontvanger zijn, ik verwacht dat de mails van 200 verschillende mail adressen afkomstig zijn. Maar bovenstaande optie is nog steeds heel veel werk, en is dus niet wat ik zoek.
Heb zelf al geprobeerd via Mozilla thunderbird maar daarmee lukt het ook niet, het beste is denk ik om alle mails te exporteren en via de gemaakte export alle adressen eruit te filteren.