Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je foto's vanuit een word document kopiëren naar bv mijn afbeeldingen?

Ik wil graag een foto die ik in een word document heb staan kopiëren naar mijn afbeeldingen. Kan dat? Ik ben de foto's die ik in dit document gebruikt heb kwijt en wil graag meer dingen met de foto's kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hi,
Ik heb zojuist een helemooie collage gemaakt, omdat je bij word de foto's mooi kan bewerken met verschillende effecten, bij word en een half uur lopen klooien om deze collage tot een afbeelding te krijgen. Uiteindelijk gelukt.
Uiteindelijk heb ik een print screen gedaan. Deze geplakt in paint. Het deel wat ik nodig had eruit geknipt en vervolgens in een nieuw paint bestand geplakt en opgeslagen.
Ik denk dat het makkelijker kan, maar het is gelukt....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kopieer de foto naar paint. stel het plaatje zo in dat er geen wit omheen zit. en sla op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechts klikken op de afbeelding en "opslaan als" kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in word op met de rechtermuisknop op het plaatje klikt, staat er opslaan als afbeelding. Helaas gaat er dan wel veel kwaliteit verloren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding