Wat betekend deze probleemhandtekening?

Elke keer als ik de game mw1 wil opstarten krijg ik een probleemhandtekening en sluit de game af. het werkt niet met steam maar hoort te werken. mw2 en mw3 doen het wel op deze pc. ik heb de laatste patches geinstalleerd en hoop dat iemand mij kan helpen/ vertellen wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen.
ik heb dit probleem elke keer en hij heeft het nog nooit gedaan. ook heb ik al een paar keer opnieuw proberen te installeren. het probleem treedt zowel bij multiplayer als bij singleplayer op.
groet wouter.

probleemhandtekening:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: iw3mp.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4859a219
Naam van foutmodule: iw3mp.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4859a219
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0027782e
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

vond dit forum moet ook dezelfde foutmelding
wellicht xfire uitzetten een microfoon inpluggen scheen ook te helepen
eventueel eens herinstalleren even spelen zonder patch?
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens http://www.techsupportforum.com/forums/f59/solved-cod4-crashing-587104.html moet je de naam van de file mssmp3.asi in de COD4 directory veranderen in mssmp3.bak .
gvrox