Ik heb hoor geen geluid op mijn computer. Soms wel, maar nu niet. hoe kan dat verholpen worden?

ik heb sinds vorige week een computer met windows 7.
ik wilde gisteren een filmpje kijken van de wereld draait door op hun site. ik hoorde toen geen geluid. ik heb op Windows Media Player gekeken en daar had ik wel geluid. op youtube had ik toen ook geen geluid...

vandaag had ik wel geluid op youtube, maar opeens niet meer. en ook niet meer in media player en zo.

wat kan ik doen?

ik heb wel boksen erin ziten, en ze staan aan. in heb ze er al een keer uit gedaan en weer opnieuw erin. en op de computer ingeschakeld en weer uitgeschakeld.
het kan iet aan de boksen liggen, want soms heb ik wel geluid...

Toegevoegd na 2 minuten:
ook met oortjes heb ik geen geluid...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Klik eens op dat speakertje rechts onderin en dan op Mixer openen, daar zie je dat Win7 per applicatie het volume laat verstellen en dat er soms ook verschillende output apparaten voor gebruikt kunnen worden. Kijk of er niet een paar applicaties op Mute staan. (Als er maar een paar apps op mute staan, komt er nog geen stopbordje door dat speakertje heen te staan, alleen bij alles wegdrukken zie je dat)
Bij het eerste, mixer apparaat (hoofd kanaal) kan je ook andere uitvoer apparaten selecteren, controleer of dit goed staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige PC's spelen het geluid van websites niet af als je je speakers/oortjes inplugt als de website al geopend is.
Probeer eens om Internet Explorer te sluiten, dan je speakers in te pluggen en Internet Explorer dan opnieuw te openen.

En heb je gekeken of het geluid op de website niet staat uitgeschakeld? (is bij You Tube bijvoorbeeld het geluidsicoontje onder het videoscherm niet doorkruist?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan misschien eens je stekker in het roze lichtje stoppen