ik snap niet waarom je niet zou upgraden het is gratis maar ios 5 het neemt wel ongeveer 1 gb inbedslag en je heb gelijk van dat jailbreaken je ios produchten crashen daar van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Dus upgrade want het neemt gratis extra ruimte in beslag?! De vrager wil positieve redenen geen negatieve.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is waar maar je hebt veel meer dingen het is het waart hoor ja natuurlijk negatieve kanten maar meer positieve