Je kan instellen dat je berichten opgeslagen worden. Je kan dan je opgeslagen berichten teruglezen op je computer onder (mijn ontvangen bestanden, zoiets zal het heten) zodra je msn geopend hebt.

Als je die berichten ontvangen hebt maar ook snel weggeklikt hebt of juist niet en wat later heb weggeklikt (je hebt het dus wel gelezen) terwijl je GEEN berichten opslaat kan je de berichten niet teruglezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die oude berichten vind je terug bij "Mijn gespreksgeschiedenis", als je tenminste 'opslaan van berichten' niet hebt uitgevind.
Ze staan per maand en per contactpersoon gerangschikt.