waarom wil mijn acount niet bij messenger ingelogd

ik meld me altijd automatich aan op de messenger en opeens wil hij niet meer aangemeld worden, het adres klopt wel want ik kan wel op mijn man zijn computer inloggen ,
mijn man kan wel op mijn pc inloggen dus de hele messenger is niet kapot zeg maar
en ik kan wel via hotmail naar mijn mail dus wachtwoorden etc zijn goed

er staat wel een foutcode dat is 80070057

Toegevoegd na 23 seconden:
het is de windows live messenger

14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had je al geupgraded? http://www.windowslive.com/Desktop/Messenger/Upgrade
rebecca
14 jaar geleden
ja heb ik al, en anderen kunnen wel op mijn pc inloggen

Antwoorden (3)

Het lijkt een foutcode van Vista te zijn, kan dat? volgens mij is er een "third party application" die de fout veroorzaakt, maar de oplossing volgens dat forum was een "clean boot" en opnieuw de windows updates installeren.

Daarna was hun fout weg bij live mail.

Echter, ik heb zelf ook dit soort problemen gehad met windows live, vooral na de laatste upgrade van messenger, en ik heb het zelfs met hulp van mijn it kennissen niet goed kunnen krijgen.

Uiteindelijk heb ik messenger van windows live vervangen door Pidgin.
Geweldig ding, pidgin. Precies messenger. Het enige wat ontbreekt zijn winks. Emoticons kun je zelf ook toevoegen, veel gemakkelijker dan in msn, het is alleen even twee dagen wennen aan een nieuwe interface, maar pidgin combineert al je accounts in één, zonder ze samen te voegen. (jaja)

ik ben nu een fan van Pidgin. Leuke addons, en nul problemen.

http://www.pidgin.im/download/

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.pidgin.im/download/windows/
Dit is de engelse versie geloof ik.

Toegevoegd na 2 minuten:
O ja, en GEEN reclamezooi in pidgin!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
ik heb geen vista,
maar ik probeer wel even opnieuw te updaten enzo
als het niet lukt probeer ik dat andere wat je beschrijft wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop voor je dat het je lukt :-)
Misschien moet je heel even wachten met vanalles aan te passen of te installeren, mijn messenger deed vanmorgen ook heel raar ineens maar doet het nu gewoon. Aanpassen kan altijd nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan zijn dat je computer iets blokt en dan kan je niet inloggen ik heb het ook gehad het is best wel dom mechien even msn verwijderen de (nieuweste versie) downloaden en even proberen!

of anders als het weer niet lukt op www.e-buddy.com daar op msn gaan ;)