hoe kan ik op mijn e-reader boeken verplaatsen die ik reeds gelezen heb?

Ik heb veel boeken op mijn e-reader staan. Een aantal heb ik al gelezen. Deze gelezen boeken wil ik graag verplaatsen, zodat ik niet steeds alle gelezen boeken en nog niet gelezen boeken bij elkaar heb staan

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb een omnia Icarus e-reader

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgens mij heeft de Icarus Omnia hier geen speciale functie voor. Je zou het probleem kunnen omzeilen door alle gelezen boeken te hernoemen met bv. een 'a' voor de naam en vervolgens sorteren op titel. Maar handig is anders ;) Een andere optie zou kunnen zijn om (via de computer / Verkenner) de gelezen boeken in een aparte submap te zetten.

Bronnen:
http://www.icarusreader.com/finish/15-icar...

Ik weet niet wat voor reader je hebt, maar ik heb een Kobo Touch en daarop kun je boeken markeren als 'gelezen'. Ze blijven wel gewoon tussen de nog niet gelezen boeken staan in de bibliotheek, dat is inderdaad niet handig. Maar als ik door mijn boeken scroll, zie ik wel in één oogopslag welke ik al wel en welke ik niet gelezen heb. Waarschijnlijk heeft jouw reader die markeerfunctie ook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100