Na mijn laptop gescand te hebben met Advanced SystemCare opent hij facebook niet meer goed, het ziet er nu schematisch uit zegmaar. Wat nu?

Na het scannen met Advanced SystemCare ziet facebook er nu zo uit(zie afbeelding). Ook had ik een achtergrond bij google. Die laadt hij nu ook niet en de naam Google, is nu niet in de kleuren van Google maar gewoon wit. Ik denk dat Advanced SystemCare iets heeft verwijdert wat niet verwijdert moest worden maar wat? Ik kan (kwam ik net achter) niet deze vraag posten want het knopje "Stel je vraag!" doet het ook niet. Waar ik nu ook acher kwam dat het alleen bij firefox is. Niet bij IE. Help, wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Zie welke afbeelding? Ik gebruik zelf trouwens google chrome, dan heb ik ook dat soort rare dingen op deze site. De Reactie button werkt vaak niet, of ik kan ineens niets zoeken, heel vaag.

Antwoorden (2)

ik weet eerlijk gezegd niet precies wat het probleem is. maar de kans is heel groot dat alles opgelost is als je Firefox opnieuw installeert. even via een andere browser (bijv. Internet Explorer) firefox downloaden via deze site:

http://www.mozilla.org/nl/download/?product=firefox-11.0&os=win&lang=nl

je kunt ook het best FireFox verwijderen voor je de nieuwe installeert.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen add-on in firefox aangezet. Wat je beschrijft heb ik als ik "Adblock Plus" heb aanstaan en facebook.com heb geblokkeerd.