hoe zet ik de automatische slaapstand van mijn pc uit?

Toegevoegd na 3 uur:
ik heb gevonden:

Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Energiebeheer\Instellingen voor beheerschema bewerken

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal via de volgende menu's als je windows hebt: Start - Configuratiescherm - Systeem en Beveiliging - Energiebeheer - Wijzigen wanneer de computer uit slaapstand komt Toegevoegd na 1 uur: Uitgebreid: Ga naar start (links onderin) en klik daarop zoek in het scherm wat je nu krijgt rechts in het midden naar ‘configuratiescherm’, klik daarop Vervolgens zoek je (waarschijnlijk bovenaan) naar Systeem en beveiliging. Klik daarop. Zoek dan naar het kopje ‘energiebeheer’ (waarschijnlijk ergens in het midden), klik daarop. zoek dan links naar ‘wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat’, en klik daarop. Kies dan wat je wilt: waarschijnlijk moet je het aantal minuten veranderen bij: de computer in slaapstand zetten na….

Via start naar configuratiescherm, vervolgens systeem en beveiliging, daarna energiebeheer, om vervolgens in de linkerkolom wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat aan te klikken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100