In principe op dezelfde manier dan waarop je andere documenten op een cd brandt. Dus bijvoorbeeld bij een brandprogramma als Nero, kies je voor de optie ' dataschijf'.

Hou er wel rekening mee dat wanneer je de mailtjes uit je Microsoft Office Outlook (express) brandt, je hiervoor ook weer Outlook of een andere compatible email client moet hebben om ze weer in de juiste opmaak te openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult de berichten eerst moeten exporteren, waarna je het geëxporteerde bestand op een schijfje kunt branden.

Bij de meeste e-mailprogramma's ga je daarvoor naar Bestand > Exporteren > Berichten > Dan kies je het e-mailprogramma dat op je pc staat of Microsoft Exchange waarmee je de e-mails ook op andere e-mailprogramma's van Microsoft kunt zetten > Bladeren (waarmee je bepaalt in welke map op je pc het bestand moet komen).

Als het bestand op je pc staat, kun je het op een schijfje zetten. Wanneer je vervolgens je e-mails weer wilt bekijken, kun je de berichten nog gewoon lezen, mits het e-mailprogramma waaruit de berichten afkomstig zijn nog op je pc staat.
Ook kun je de berichten later, via de functie Bestand > Importeren, weer in het e-mailprogramma terugzetten.

Bij Hotmail werkt het ongeveer op dezelfde manier. Nadat je online bent ingelogd, kun je de berichten importeren en er op die manier een bestand van maken dat je op een schijfje zet.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011