Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn computer moet elke dag updates installeren. hoe kan dit?

Elke dag als ik mijn computer afsluit moet hij updates installeren, en ik heb het gevoel dat hij steeds dezelfde updates installeert. Mijn computer was net klaar met updates installeren, krijg ik nu weer de melding dat er updates zijn.
Ik heb windows 7

Toegevoegd na 3 uur:
Een antwoord op de reacties: Ik loop (voor zover ik weet) niet achter met het installeren van de updates, ik heb het over windows update, ik laat mijn computer altijd helemaal zijn gang gaan tijdens het afsluiten, en als ik bij de lijst met updates kijk, lijkt het inderdaad dat hij de hele tijd dezelfde updates installeert, en alle updates zijn gewoon gelukt (zie afbeelding).
Ik hoop dat jullie me zo verder kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Vooral je virusscanner moet elke dag updaten omdat er elke dag weer vele virussen bijkomen op het web. Hij moet ze wel aan kunnen pakken hè?
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Als je pc telkens wanneer je hem afsluit updates moet installeren, zal het waarschijnlijk om Windows updates gaan.

Misschien dat een bepaalde update telkens mislukt? Je kunt dat zelf controleren door via Start > Alle programma's naar Windows Update te gaan en daar te klikken op Geschiedenis van updates weergeven.
Dan verschijnt er een overzicht van alle tot nu toe uitgevoerde updates, met daarachter de status: "Voltooid" of "Mislukt". Mogelijk zit er een mislukte update tussen, die bij het afsluiten van je pc telkens probeert om de fout recht te zetten?
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding