Weet iemand ook wat er met mijn geluid aan de hand is?

Ik kan geen dingen op mijn computer doen die geluid geeft. Dus bijvoorbeeld: Youtube, filmpjes van andere sites, spelletjes, online games, mediaplayer en ik kan ook geen msn winks afspelen.
Alles loopt dus vast..

Weet iemand wat het probleem is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat het aan je geluidskaart zit.
Kijk eens onder configuratie, hardware en dan systeem..staan daar gele uitroeptekens? Zo ja, moet dat eerst opgelost worden voordat je computer beter gaat functioneren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik systeem aanklikt krijg ik reclame of pakt hij hem niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vreemd, bij vista kun je gelijk systeem aanklikken
bij xp zit er die tussenstap: hardware en dan systeem...
als je er een s een virusscnanner over heen gooit of ccleaner gebruikt...?
Powergen
12 jaar geleden
Krijg je reclame?? Ehhh scan je PC maar eens ff heel grondig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben nu bezig met scannen.

Andere antwoorden (1)

Misschien staat Mute / Dempen aan ? Klik op het luidsprekertje rechtsonder in de werkbalk om dat te controleren.