In Firefox kan dit vrij simpel. rechtsklik op het tabblad dat je vast wilt zetten en kies voor"dit tabblad op slot zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn 3 mogelijkheden.
1) ga naar "Extra => Internet opties =>in startblad klik op Huidige gebruiken => Toepassen => OK"
Nu zal die pagina meestarten telkens als u internet start.
2) Toevoegen aan de werkbalk favorieten door links vooraan op het gele sterretje met het groen pijltje erin te klikken.
3) Door rechtsboven op het gele sterretje te klikken en op te slaan bij uw favorieten, zo kunt u die openen waneer u wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb google chrome
Uit je vraag begrijp ik dat je waarschijnlijk in een winkel (of iets soortgelijks) werkt en een website op de computers wilt laten draaien waar mensen op kunnen kijken, zonder dat ze in de pc kunnen.

Om je doel goed te kunnen bereiken, heb je 2 dingen nodig:

1) Parental Control software
Je wilt niet hebben dat bezoekers op andere websites rond gaan neuzen. Met Parental Control software kun je alle websites blokkeren en alleen de bedrijfswebsite toestaan.

2) Internet Cafe Software
Om te voorkomen dat mensen in de computer rond gaan neuzen, moet je actief programma hebben draaien die mensen niet toestaat terug in Windows te gaan. Internet Cafe software bijvoorbeeld. De beheerder kan precies zien wat er allemaal op de computers gebeurd en instellen wat gebruikers wel en niet met de computers mogen doen.