Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een iTunes gift card koop en activeer, moet ik die dan iedere keer dat ik een app koop opnieuw activeren?

Als ik een gift card koop van bijv. €50, kan ik dan zeg maar betaalde apps downloaden totdat er niet genoeg geld meer op m'n account staat door alleen mijn apple id wachtwoord in te vullen, of moet ik bij iedere betaalde aankoop de code van de gift card weer invullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
857

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je hoeft de code van de gift card maar 1 keer in te vullen.
Om later iets te kopen is het invullen van je wachtwoord van je iTunes account voldoende.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is een beetje te vergelijken met beltegoed opwaarderen met een prepaid kaart. Dat doe je 1 keer, en dan kun je bellen/smsen tot het geld op is.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Nee de code is gewoonweg geldig voor die 50 euro je kan apps kopen tot aan dat bedrag.
je account weet dat je 50 euro op je account aan tegoed hebt

En is het op, dan koop je een nieuwe giftcard en vult een nieuwe code in en daarmee kan je dan weer andere apps kopen
of als je te weinig geld hebt koop je dus een nieuwe giftcard met een nieuwe code
vul je het bedrag weer aan.
eenmaal betaald dan is het gewoonweg betaald
dat heeft niets meer met die code(s) te maken
die code hoef je dus niet meer in te vullen het is net als met een prepaid kras kaartje.
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Nee je hoeft niet steeds de code in te vellen van de kaart als je tegoed op is stopt ie er gewoon mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding