Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik bij Facebook instellen dat als ik iemand wil uitnodigen, er eerst een schermpje komt of ik dat wel echt wil? (Net als bij Hyves?)

Ik heb het dus pas een keer gehad. Het schijnt dat ik een keer iemand uitgenodigd heb die ik helemaal niet ken. Kreeg pas de melding dat die persoon mijn uitnodiging geaccepteerd had. Ik wist niet eens dat ik hem had uitgenodigd, ik denk dat ik, per ongeluk, zonder het te weten een keer in mijn vriendenzoeker op uitnodigen heb gedrukt. Ik vraag me nu af of ik iets kan instellen dat ik een schermje krijg dat als ik iemand wil uitnodigen, of ik dat wel echt wil. Net als bij Hyves! Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
370

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij kan dat niet. Je kan je verzoek wel annuleren door naar het profiel van diegenen te gaan, daar staat dan een knopje met 'verzoek verstuurd', met je cursor op dat knopje te gaan staan en dan komt er als het goed is een rijtje opties waar tussen staat 'verzoek annuleren'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dan krijgt die persoon volgens mij geen mail meer. Je kan inderdaad zoals dennenboom zegt niet een schermpje extra instellen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding