Een goedkope manier om aan een logo te komen is via die site ( zie bron ).

Je kan dan een wedstrijd organiseren met jouw eisen. Mensen kunnen dingen insturen. Je bepaalt zelf de prijs. Als die te laag is doen mensen er natuurlijk niks voor. Maar voor 100 e heb je waarschijnlijk een prima logo.

Toegevoegd na 53 seconden:
Het gaat ook nog eens heel snel. Ik geloof dat je binnen twee weken meestal al resultaat hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (3)

Nee je mag zeker niet zomaar een plaatje van internet afhalen. Dan kun je dik in de problemen komen met dingen als copyright en dergelijke.
Je kunt het beste zelf een logo maken, of iemand inhuren om voor jou een logo te ontwerpen.
Kimath
13 jaar geleden
Nee, internet kan niet vanwege copyright. Als je het zelf niet kunt en als startend ondernemer ook niet het geld hebt om iemand in te huren, kun je eerst in jouw kennissenkring rondkijken. Of zet een oproepje op Facebook, Twitter, Hyves of zo.
Verder kun je eens informeren bij een grafische opleiding, kunstacademie of iets dergelijks bij jou in de buurt.

Iemand die jij niet kent, zal het niet voor niets doen. Om te weten of je niet te duur uit bent, kun je vooraf ook een of meer reclamebureaus in de omgeving (zoek via telefoongids of google) vragen wat zoiets ongeveer kost als zij het doen. Wat jij aan zo'n student betaalt, moet in ieder geval onder het tarief van de echte reclamejongens blijven.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter is pas afgestudeerd grafisch vormgever. Ze werkt nu nog in de horeca, maar wil je vast voor een schappelijk prijsje aan een weldoordacht logo helpen. Mocht je interesse hebben, mail me dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, klein beetje marktplaats hier ;-) En als het bedrijf van 'Minimini' uitgroeit, kan ze verder in de business!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, ze doet er voorlopig nog niets mee, maar zo af en toe iets ontwerpen vindt ze wel leuk.