Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telefoon geheugen op samsumg ace snel vol?

Ik heb al een lange tijd de samsung galaxy ace. Alleen mijn telefoon gegeugen is heel snel vol. Ik heb 5 apps op mijn telefoon geheugen staan die samen niet meer als 50 mb zijn nu. Ik snap niet hoe mijn geheugen dam steeds vol kan zijn, weet iemand dit? Ik heb verder wel 65 apps op mijn sd kaart van 16 gb. Ook kan ik mijn telefoon nummers niet op mijn sd kaartje zetten dan krijg ik ze niet te zien. Ze staan dus allemaal op mijn telefoon ( het zijn er 86 ). Kan dit ook een oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
649

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De Samsung Galaxy Ace heeft standaard maar 158 mb intern geheugen. Android neemt allereerst ruimte in, vervolgens de 50 mb van de applicaties. Daarnaast heb je 65 apps op je sd kaart staan. Heb je deze eerst gedownload en vervolgens op je sd kaart geinstalleerd? Want uit mijn ervaring blijft een klein deel van elke applicatie nog wel in het standaard geheugen staan. Dat zou kunnen verklaren waarom je telefoon zo snel vol staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding