Ik heb mijn harde schijf gereset en ineens kan ik niet meer op mijn youtube account aanmelden?

ik heb mijn harde schijf gereset en toen ik op youtube wou inloggen met mij google account (ja dat gaat) kwam ik op mijn oud account en dat wou ik niet dus heb ik mijn oud account verwijderd maar nu herkent hij het niet meer?
ik snap er in ieder geval niets meer van

Toegevoegd na 1 minuut:
'het' is de combinatie van mijn paswoord en gebruikersnaam

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat bedoel je met het 'resetten' van de harde schijf? Ik neem even aan dat je windows hebt hersteld naar een eerder herstelpunt. Waarschijnlijk werd eerst je gebruikersnaam en wachtwoord automatisch ingevuld/aangevuld. Deze gegevens zijn nu verwijderd. Indie dit zo was lijkt het me goed mogelijk dat je gewoon je wachtwoord/gebruikersnaam bent vergeten. Probeer eens een nieuw wachtwoord aan te vragen.

je kan idd inloggen met een gmail account maar heb je ooit een andere gebruikersnaam ingesteld ? voor specifiek het youtube account ? zoek eventueel eerst even op de gewone manier een filmpje wat je zelf hebt gemaakt en kijk naar de naam die erbij verschijnt want dat is dan meestal je gebruikersnaam als je die aanklikt zou je in principe wel ergens de ww vergeten knop moeten kunnen vinden ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100