Ik heb mijn harde schijf gereset en ineens kan ik niet meer op mijn youtube account aanmelden?

ik heb mijn harde schijf gereset en toen ik op youtube wou inloggen met mij google account (ja dat gaat) kwam ik op mijn oud account en dat wou ik niet dus heb ik mijn oud account verwijderd maar nu herkent hij het niet meer?
ik snap er in ieder geval niets meer van

Toegevoegd na 1 minuut:
'het' is de combinatie van mijn paswoord en gebruikersnaam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat bedoel je met het 'resetten' van de harde schijf? Ik neem even aan dat je windows hebt hersteld naar een eerder herstelpunt. Waarschijnlijk werd eerst je gebruikersnaam en wachtwoord automatisch ingevuld/aangevuld. Deze gegevens zijn nu verwijderd. Indie dit zo was lijkt het me goed mogelijk dat je gewoon je wachtwoord/gebruikersnaam bent vergeten. Probeer eens een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan idd inloggen met een gmail account maar heb je ooit een andere gebruikersnaam ingesteld ? voor specifiek het youtube account ?
zoek eventueel eerst even op de gewone manier een filmpje wat je zelf hebt gemaakt en kijk naar de naam
die erbij verschijnt
want dat is dan meestal je gebruikersnaam
als je die aanklikt zou je in principe wel ergens de ww vergeten knop moeten kunnen vinden ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb mijn naam opgezocht. dat is degelijk MrMinecraft154
en ik na mijn ww opnieuw te hebben ingestyeld werkt het nog steeds niet.
capthavoc
12 jaar geleden
dus je krijgt wel een link van wachtwoord vergeten en een mogelijkheid on je ww te veranderen ?
vaak is het zo dat je van die verandering een emial met bevestigings link krijg die je moet aanklikken voor de verandering wordt doorgevoerd
vraag is dus even op welk email heb je je you tuve acount gekoppeld als het je gmail is dan zou ie daar naar toe moeten gaan als je hem daar niet ziet kijk dan ook even in je spambak het kan zijn dat die gezien wordt als spam terwijl ie dat niet is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had voor MrMinecraft154 een gmail account gecreëerd maar toen ik mijn mail moest invullen heb ik wel mijn andere mail ingevuld (van mijn oud account) misshien ligt het daaraan
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk het