Hoe kan het dat de opties om je profielfoto te wijzigen rechtsboven op je bestaande foto's in Facebook verdwenen zijn?

Eerst kon ik uit mijn album "profielfoto's" op Facebook om de zoveel tijd mijn foto wijzigen door opties die rechtsboven in de foto aanwezig waren. Nu staat er alleen nog maar een kruisje rechtsboven en kan ik mijn profielfoto niet veranderen. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Het verandert per keer denk ik, Je moet nu naar je instellingen gaan. En als ik het goed heb kan je via je mobiel nog wel zo je profiel foto instellen.
Ga naar "Profiel bewerken" Dan zie je links "Profiel foto".

Toegevoegd na 2 minuten:
En het ligt ook aan de updates dat ze maken. En als ik het goed heb gaat er over (Geen idee wanneer) het nieuwe Facebook profiel van start.