Waarom staat er steeds een komma achter het e-mailadres?

Steeds als ik een mail verstuur staat er een komma achter het e-mailadres.
Ik moet hem dus eerst weghalen, anders kan ik de mail niet versturen.
Hoe kan ik dat herstellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel even vertellen welk programma je gebruikt, dan heb je meer kans op een zinnig antwoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag bevat veel te weinig informatie, bijv: hoe kom je aan het mailadres? Staat dat in je adresboek want in dat geval kan het zijn dat je per ongeluk in je adresboek een komma gezet hebt achter het mailadres.

Het beste antwoord

die komma hoef je niet weg te halen. de komma wordt door het emailprogramma achter een emailadres gezet, zodat je er eventueel nog een ander adres achter kan zetten, zodat je de mail in één keer naar verschillende adressen kan sturen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom staat er dan in de vraag: "Ik moet hem dus eerst weghalen, anders kan ik de mail niet versturen."

Andere antwoorden (1)

Bedoel je niet een punt-komma? ;
dat is het adresscheidingsteken
FRank