hoeveel geld heeft apple?

Ik zou graag willen weten hjoeveel geld apple nou eigenlijk heeft ik kan het op google niet echt vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Apple heeft heel heel veel geld in kas. Zo'n 98 miljard dollar (74 miljard euro)

Dit is meer geld dan de Amerikaanse overheid heeft.

Apple's CEO, Tim Cook heeft paar weken terug gezegd dat ze eigenlijk meer geld hebben dan een bedrijf nodig heeft. ze gaan dan ook Voor het eerst sinds 1995 weer dividend aan de aandeelhouders uitkeren. Dit zal zo'n tien miljard Per jaar bedragen.

Ook gaat Apple eigen aandelen terugkopen zodat de aandelenkoers nog verder gaat stijgen en gaan ze vele miljarden investeren in onderzoeken naar betere producten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De fabrikant van de iPhone en iPad is de meest waardevolle onderneming ter wereld. Het technologiebedrijf bezit ruim 74 miljard euro in contanten en effecten.