hoe vind ik de wifi code van thuis?

ik weet niet waar ik hem moet zoeken ofzoo!

Toegevoegd na 14 minuten:
ik heb het gevonden dankjeeewel allemaal<3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (4)

Als het goed is staat dit ergens op een sticker op je modem/router.
Ritsuka
12 jaar geleden
Mocht de code die op de router staat niet werken dan betekend het dat deze gewijzigd is. Deze is dan door iemand in je huis gewijzigd, vraag even na wie dit dan gedaan heeft en wat de code is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw wifi code staat achter op je modem/router. Als deze code niet werkt moet je je modem/router resetten en dan werkt de code wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht al de voorgaande oplossingen niet werken, dan is de beste manier om het resetknopje op de modem/router voor zo'n 15 sec ingedrukt te houden.
Hierbij wordt de modem/router terug gezet in de fabrieksinstellingen en kun je in de configuratie komen als volgens de handleiding en de zaak opnieuw instellen naar eigen wens. (inlog basis meestal "admin")