Mijn iTunes hangt vast, wat moet ik nu doen? (verdere uitleg in beschrijving)

Ik was dus in de iTunes Store, opzoek naar een album, maar het laden duurde me te lang en dus klikte ik op muziek (onder het kopje bibliotheek) hierna was er geen reactie meer. Ik zie wel nog m'n muziekbibliotheek, maar ik kan zelfs niet scrollen en bovenin (waar ook de muziekspeler zit) staat: Verbinding maken met iTunes Store, maar het balkje beweegt ook niet..

Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 24 minuten:
Dit is op m'n laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

het beste kun je het op nieuw installeren en eerst de oude er uit halen via programma's verwijderen sucses